Покупці розчаровані смартфонами iphone 13

9

Компанія apple в середині вересня представила смартфони iphone 13 з версією mini і iphone 13 pro з варіантом pro max. Вразити новинкам вдалося далеко не всіх користувачів.

Що відомо

Сервіс sellcell опитав 5000 користувачів iphone різних поколінь в сша. Майже дві третини респондентів (64,1%) назвали сімейство iphone 13 «не дуже цікавим». До презентації смартфонів 43,7% опитаних планували покупку однієї з новинок. Після анонсу число бажаючих скоротилося майже вдвічі (до 23,2%).

Потенційні покупці назвали кілька основних причин, через які вони не хочуть придбати iphone 13. Всі фактори ви можете побачити на ілюстрації нижче. Відзначимо, що в топ-3 увійшли відсутність touch id (29,3%), невелика кількість важливих нововведень (19,5%) і хороша робота поточного iphone (12,1%).

Приблизно третина (36,8%) користувачів планує почекати наступне покоління. Майже стільки ж (32,3%) респондентів не збираються міняти смартфон протягом двох років. 16,1% опитаних американців придивляються до моделей на базі операційної системи android. Лідирує в перевагах google. Майже половина (45,1%) респондентів зацікавлена в покупці однієї з моделей pixel. Також в топ потрапили samsung, oneplus і motorola.

45,2% з 1 164 опитаних хотіли б перейти на iphone 13 pro. Версія pro max зацікавила 26,3% користувачів, а стандартний iphone 13 – 22%. Варіант mini знову пасе задніх-9,2%.

Головні причини, за якими респонденти готові придбати смартфони нового покоління-збільшений час автономної роботи (25,3%) і підтримка 120 гц у pro-версій (34,1%).

Sellcell